تبلیغات
روزگار غریب 2 - فرصت طلایی که قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) از دست داد
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393

فرصت طلایی که قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) از دست داد

   نوشته شده توسط: علی    نوع مطلب :نظامی ،



فرصتی که حتما امیر اسماعیلی بعدها حتما افسوس آن را خواهد خورد داستان از این قراره که بعد از روی کار اومدن دولت دروغگویان و شیفتگان شیطان بزرگ (فریدونها) تهدیدات هوایی جنگنده ها دشمن و اخطارهای ایران به اونها 10 برابر شده و کسی جز فریدون مسئولش نیست با اون نظریه کدخداش..... اما نکته اصلی اخطار به پرنده U2 آمریکاست که قصد نفوذ داشت و با شناسایی و اخطار منطقه رو ترک کرد اما کجای این مشکله؟
مشکل اینجاست که باید اجازه ورود بهش داده میشد وارد خاک ایران میشد بعد که از مرز فاصله میگرفت مثل سپاه که آرکیو 170 رو نشوند باهاش برخورد میشد البته چون این هواپیما در ارتفاع 21 کیلومتری میپره ما هم نمی تونیم با هیچ جنگنده ایی به این ارتفاع برسیم نمی تونستیم با جنگنده مجبور به فرودش کنیم مثل همون کاری که با ریگی کردیم ولی می تونستیم چند تا اف 14 با فونیکس برا بدرقش بفرستیم بعد باید بار اول اخطار داده میشد که بشینه وگرنه زده میشه 100 درصد اخطارو جدی نمیگرفت چون نه احتمال کشف میداد نه برد جنگنده ها رو به خودش بیعد باید یک موشک بهش شلیک میشد چه از چنگنده چه از سایت زمینی که موشک باید موشک اخطار  میبود یعنی قابلیت انهادام توسط خلبان یا سایت زمینی قبل از رسیدن به هدف رو داشته باشه و در نزدیکیش منفجرش میکردیم که اخطار رو جدی بگیره بعد تصمیم میگرفت که میخواد زنده بمونه یا نه شاید به این روش میتونستیم یه غنیمتی با ارزش دیگه شکار کنیم اگر براش تله میگذاشتیم ولی حالا که آمریکایی ها دیدن اکثر نقاطی که قصد نفوذ دارند رصد میشه رفتن و یک آزمایش داخل خاک خودشون انجام دادن برای حمله به ایران که کاری با h2 انجام دادن درست شبیه بمب الکترو مغناطیسه که تمام مدارها رو از کار میندازه البته فرقشون در یک چیزی در بمب الکترو مغناطیس به کل مدارها نابود میشن و باید عوض بشن ولی U2 این اختلال رو به طور موقت ایجاد کرده و به نظر میرسه برای نفوذ به شبکه پدافند ایران راه جدید پیدا کرده شیطان بزرگ اونم با یک یا چند فروند U2 نزدیک مرزهای ایران بشه ایجاد اختلال وسیع بکنه بعد حمله گسترده رو انجام بده البته این در صورتی که ما هم از همون سیستم امریکا استفاده کنیم

هواپیمای جاسوسی U-2 اختلال ایجاد کرد!

  منبع مقاله و خبر زیر وبلاگ http://black-army.mihanblog.com است.

U-2 Spy Plane



پرواز یک هواپیمای جاسوسی U-2 بر فراز منطقه‌ی جنوب غربی ایالات متحده آمریکا باعث شد کلیه سیستم‌های کامپیوتری فرودگاه‌ها از کار افتاده و تمامی کنترل‌کننده‌های ترافیک هوایی در عصر دیجیتال، به ناگاه به عصر حجر سقوط کنند و مجبور شوند همچون گذشته از کاغذ و تلفن به عنوان روش جایگزین برای تعیین اطلاعات صحیح هواپیماها و پروازها استفاده نمایند. ...
به نظر می‌رسد یک قابلیت فوق پیشرفته در هواپیمای U-2 باعث ایجاد اختلال در سیستم‌های کنترلی ترافیک هوایی شده و کل سیستم را با بحرانی عجیب مواجه کرده است. زمانی که این هواپیما مشغول پرواز بر فراز منطقه جنوب غربی آمریکا بود، یکی از سیستم‌های توسعه‌داده شده توسط کمپانی لاکهید مارتین، به دلیل نقص فنی جزئی دائماً روشن و خاموش می‌شده است. نکته‌ی جالب این است که این نقص فنی در اصل همان کاری را انجام داده که این وسیله پیشرفته برای آن طراحی شده بوده است!

لاکهید مارتین که در واقع خود، سیستم‌های کنترل هوایی اغلب کشورهای جهان را طراحی کرده و می‌سازد، تمامی سیستم‌های کنترل هوایی این منطقه را طراحی کرده و مسئول رسیدگی به مشکلات این وسایل نیز این شرکت است. این کمپانی معتقد است علت از کار افتادن سیستم های کنترل ترافیک هوایی، عدم توانایی در اندازه‌گیری دقیق ارتفاع بوده و همین مشکل باعث از کار افتادن تمامی این سیستم‌ها شده است. البته لاکهید مارتین اعلام کرده که از اهداف پروازی هواپیمای U-2 هیچ گونه اطلاعاتی در دست ندارد!

خوشبختانه هیچ خسارت مالی و جانی در طول زمانی که این مشکل به وقوع پیوست گزارش نشده است؛ اما از کار‌افتادن سیستم‌های کنترل ترافیک هوایی باعث زمین‌گیر شدن صدها هواپیما شد.

سازمان هوانوردی فدرال آمریکا علت بروز چنین مشکلی را تأثیر امواج ساطع شده از U-2 بر سیستم‌ها و هواپیماهایی بوده که در ارتفاع کمتر پرواز می‌کرده‌اند. به علت اینکه هواپیمای U-2 در هر ثانیه حجم بسیار گسترده‌ای از اطلاعات را به اطراف خود ارسال می‌کرده، سیستم‌های کامپیوتری با خطای سرریز شدن (Overflow) مواجه شده و از کار افتاده‌اند.

U-2 در ارتفاع تقریبی 18 کیلومتری پرواز می‌کند. این ارتفاع بسیار بیشتر از حداکثر ارتفاعی است که هواپیماهای مسافربری قادر به پرواز هستند. اما با این اوصاف اختلاف ارتفاع زیاد بین این هواپیمای فوق‌پیشرفته و هواپیماهای مسافربری و همچنین سیستم‌های کنترلی، باعث نشده تا عملکرد سیستم های ایجاد کننده‌ی اختلال در سیستم‌های الکترونیکی که در این هواپیما وجود دارند، با مشکل روبرو شود.

سیستم‌های کامپیوتری فعلی برای پردازش حجم بسیار اندکی از اطلاعات که توسط هواپیماها به مرکز کنترل ارسال می‌شوند، طراحی شده‌اند و توانایی پردازش اطلاعات با حجم‌های بسیار زیاد را ندارند.

این بار برنده بلامنازع میدان، U-2 بوده است. نظر شما در این مورد چیست؟